Mustasaaren seurakuntayhtymä hakee kesätyöntekijöitä ja kausityöntekijöitä

Kesätyöntekijä

Mustasaaren seurakuntayhtymä hakee määräaikaiseen työsuhteeseen KESÄTYÖNTEKIJÖITÄ hoito- ja kunnossapitotehtäviin. Työkausi on 3.6-11.8.2023.

Töitä voivat hakea vähintään 16 vuotta täyttäneet henkilöt. Tehtävä edellyttää kykyä fyysiseen ulkotyöhön.

Kokonaisuudessaan kesätyöpaikkoja on noin 8. Viikkotyöaika on 38h 15 min / viikko. Kuukausipalkka on 1522,01€. Työtehtävässä on koeaika.

Työpisteet sijaitsevat Koivulahdessa, Sulvalla, Raippaluodossa ja Mariegårdin hautausmaalla.

Lähetä hakemuksesi osoitteeseen johan.nysten@evl.fi. Ilmoita hakemuksessa nimesi, yhteystietosi ja ikäsi sekä mihin työpisteeseen haet. Tämän lisäksi ilmoita oppilaitos ja mahdollinen aiempi työkokemus. Otsikoi hakemus: KESÄTYÖNTEKIJÄ 2024

Hakuaika päättyy 4.3.2024 klo 12.00 ja valituille ilmoitetaan 28.3.2023 mennessä.

Haastattelut aloitetaan jo hakuajan aikana. Osa hakijoista kutsutaan sähköpostitse haastatteluun.

Kausityöntekijä

Mustasaaren seurakuntayhtymä hakee määräaikaiseen (n. 6kk) työsuhteeseen KAUSITYÖNTEKIJÖITÄ pääasiassa hautausmaiden hoito- ja kunnossapitotehtäviin.

Töitä voivat hakea 18 vuotta täyttäneet henkilöt.

Tehtävä edellyttää oma-aloitteisuutta, ahkeruutta ja yhteistyökykyä sekä kykyä fyysiseen ulkotyöhön ja omaisten kohtaamiseen. Aiempi alan työkokemus ei ole välttämätön mutta katsotaan eduksi.

Kokonaisuudessaan kausityöpaikkoja on noin 6. Työt alkavat toukokuun alussa, tai sopimuksen mukaan. Viikkotyöaika on 38h 15 min / viikko. Kuukausipalkka vaativuusryhmä 401 mukainen. Tehtävässä on koeaika.

Lähetä hakemus ja ytimekäs CV osoitteeseen johan.nysten@evl.fi. Kerro hakemuksessa, millä hautausmaalla/hautausmailla haluaisit työskennellä. Hakuaika päättyy 4.3.2023 klo 12.00 ja valituille ilmoitetaan viimeistään 28.3.2023.